2008. március 23.

Takáts Eszter: a nő mégiscsak nő

2008. március 12. 14:12 | Forrás: STOP/Népszabadság Tv-magazin



Takáts Eszter még a Pavilon együttes élén nyert díjat 2001-ben a gödöllői Dalostalálkozón, de a pécsi csapat 2004-ben feloszlott. A ma 28 éves dalszerző-énekes-gitáros hosszabb szünet után kezdte újra.

"Hiába jó szövegíró Lovasi, Dusán vagy Bródy, a nő mégiscsak nő. S a saját gondolatai mégiscsak hitelesebbek. Régebben még azt hittem, én járok tévúton, önbizalmilag nagy mínuszból indultam. S hiába adtam sikeres koncerteket, utána mindig ugyanott maradtam, legközelebb ugyanúgy meg kellett küzdenem. Ma már azért van rutin, meg egyfajta küldetésnek fogom fel. A mondanivalóm nagyon is női: ott van benne a sérülékenység, az egyoldalú kapcsolatok, a kihasználtság, a mindennapi társadalmi helyzetek. De az újabb dalaimban már inkább a pozitív érzéseket és élményeket igyekszem megfogalmazni" – hangsúlyozza Takáts Eszter, aki a szólóelőadások mellett három formációval is járja az országot, igaz, a duó, a négytagú Akusztik és a hatfős GumiZsuzsi valójában majdnem ugyanazt a produkciót jelentik, csak más hangszerelésben.

Nincsenek megjegyzések: